Hiiii

Jag vill inte ha det tråkigaste första inlägget som man brukar ha, men jag måste ju få berätta vad som kommer att hända och läggas upp på denna blogg.
Jag är en tonårstjej som kommer att lägga upp bilder om mina intressen och vad jag gör om dagen, jag tror att vi kommer att ha det kul här både du och jag!!
Så hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Daniella.
Idag var jag och min låtsasmamma ute på fotopromenad och jag har fått mitt helt nya och underbara intresse att fota, jag hoppas att jag kan fota människor lika bra som blommorna som jag tog idag😅
Jag och min låtsasmamma var också ute och sprang, det längsta jag har sprungit är 2 km men idag så sprang jag 5 km utan träning jag har inte varit ute och sprungit på läng, så jag är jättenöjd och stolt och det tog bara 34 minuter.
 
#1 - - frudin.blogg.se:

Du var så grym idag både med kameran och på springningen, jag är så imponerad 💪📷! Välkommen till bloggvärlden! Ska med glädje följa din blogg ❤!!!

Svar: hihi tack S
flawlessness.blogg.se

#2 - - Ida:

Visst är det kul med en blogg? :)

Svar: ja det är jättekul
flawlessness.blogg.se